Istraživanje švedskih naučnika pokazuje da je otac svojevrsni uzor koji može imati velik pozitivan uticaj na samopouzdanje i ponašanje deteta.
Deca se bolje ponašaju, brže i lakše uče i lakše se prilagođavaju okolini ako je otac bio aktivni učesnik njihovog odrastanja, pokazala je velika studija. Istraživači su otkrili da kvalitetan odnos između mališana i njihovih očeva ima veoma velik pozitivan uticaj na decu koji traje čak do njihove odrasle dobi.
- Istraživanje koje je trajalo više od 20 godina pokazalo je izrazito velik pozitivan uticaj očeva na kasniji uspeh, ponašanje i stil života dece - izjavila je Ana Sarkadi sa švedskog Upsal univerziteta.
Deca čiji su očevi bili aktivno uključeni u njihovo vaspitavanje i odrastanje kasnije su ređe konzumirala alkohol i cigarete, sticala su bolje obrazovanje i razvijala dugotrajnija prijateljstva. Žene koje su sa svojim ocem u 16 godini imale dobar odnos, u 33 su bile mentalno stabilnije, zadovoljnije sobom i imale kvalitetne, srećne i duge ljubavne veze. Studija je pokazala i da deca koja su odrasla s oba roditelja ređe imaju problema s lošim ponašanjem i zavisnostima. Oni imaju višu inteligenciju, zaključivanje i razvijeniji govor od dece koja su odrasla samo s majkama.
http://www.blic.co.yu/slobodnovreme.php?id=42526
Deca se bolje ponašaju, brže i lakše uče i lakše se prilagođavaju okolini ako je otac bio aktivni učesnik njihovog odrastanja, pokazala je velika studija. Istraživači su otkrili da kvalitetan odnos između mališana i njihovih očeva ima veoma velik pozitivan uticaj na decu koji traje čak do njihove odrasle dobi.
- Istraživanje koje je trajalo više od 20 godina pokazalo je izrazito velik pozitivan uticaj očeva na kasniji uspeh, ponašanje i stil života dece - izjavila je Ana Sarkadi sa švedskog Upsal univerziteta.
Deca čiji su očevi bili aktivno uključeni u njihovo vaspitavanje i odrastanje kasnije su ređe konzumirala alkohol i cigarete, sticala su bolje obrazovanje i razvijala dugotrajnija prijateljstva. Žene koje su sa svojim ocem u 16 godini imale dobar odnos, u 33 su bile mentalno stabilnije, zadovoljnije sobom i imale kvalitetne, srećne i duge ljubavne veze. Studija je pokazala i da deca koja su odrasla s oba roditelja ređe imaju problema s lošim ponašanjem i zavisnostima. Oni imaju višu inteligenciju, zaključivanje i razvijeniji govor od dece koja su odrasla samo s majkama.
http://www.blic.co.yu/slobodnovreme.php?id=42526
Objavio
VukMaslacak u 10:55 | kategorija:
Permalink | Obavesti prijatelja | Komentara (0) | Pošalji komentar
Permalink | Obavesti prijatelja | Komentara (0) | Pošalji komentar
