Ovo je svakako mesto na kome će (ili bar trebalo) dolaziti do sukoba mišljenja, a "iz antagonizma se stvaraju najsavršenije stvari na svetu" i najjača energija. Podlogu će dati sami postovi jer ce svakako biti raznovrsni i nadam se bar u tom trenutku aktuelni (iako ja nisam baš neki talentovan žurnalist), uveren sam u to, a počinjem ovo sa komentarom koji sam "okačio" na blog o blogerima i blogovanju koji je posatavila jedna mlada dama pod pseudonimom:"specificna", a koji mi se u principu jaaako dopao i mislim da bi mogao dobiti pun smisao ako ga što više nas pročita i promisli baš na svoj način i iz svog ugla. Siguran sam da će biti od koristi svakom.

«  July 2008  »
MonTueWedThuFriSatSun
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

    BlogOye - Balkan Blog Portal

    - Template -
    [Fridochka]


    Mali post o VELIKOM POSTU

    18/12/2007

     

    Ovo je jedna od onih momenata kada se mislite da li napisati ili ne. I eto ja odluchih....:)

    Elem, na nekoliko blogova u poslednje vreme nailazim na tekstove o postu (poshcenje u vezi sa religijom) i upada mi u ochi da se pojavljuju (naravno kao i o svemu drugom) razna mishljenja..

    No, nekako se potkradaju neka, za koja i mislim i znam da su ipak pogreshna, radi se, vidim, (uglavnom) o mladim ljudima.

    Poshto ovde izgleda nema sveshtenih lica ni jedne od tri velike svetske religije, evo ja cu sebi uzeti tu slobodu da sa ovo malo znanja i iskustva  koje imam, pokusham bar poneshto da osvetlim, a da ne ispadne da popujem ili pamteujem. (oslanjam se na prochitano iz Svetog pisma / Biblije / i iskustva svoja i starijih, koji su me krstili i uchili religiji)..

    Dakle: post je lichna i dobrovoljna odluka svakog pojedinca, pripadnika neke od religija..

    Osnovno pravilo (ako se to tako moze zvati?) posta je disciplina u jelu, picu i ponashnju, pa chak i nachinu mishljenja..

    Znachi, to je nastojanje choveka da se uljudi u svakom smislu te rechi i da pokaze sebi i Bogu, da nije neobuzdan (proklet, alav..) i da svojom voljom (uz Boziju pomoc.) moze da vlada sobom makar u periodu posta, a na taj nachin ujedno okajava grehe, zapravo dovodi sebe u pozitivan stav o sebi samom..

    Neka pravila su zbilja stroga i odvode do potpune askeze, ali to je vec jedna druga pricha i tamo necemo da zalazimo..

    Ovde je bitno da znamo da se ne posti zbog: sela, komshiluka, mode, dobre linije, prestiza, popa ili vec koga i chega ne, nego zbog sopstvenog zdravlja psihichkog i fizichkog naravno i to podjednako...

    Postiti znachi uzdrzavati se od svih prekomernih telesnih  zadovoljstava i nastojanje da se u svemu bude skroman...da se obuzda bahatost, razbludnost, razuzdanost, halapljivost...

    Ne zaboravimo da iskreni vernici (bilo koje religije) veoma retko imaju stres, odnosno potrebu za psihijatrom - to je vec vishe puta istrazivanjima utvrdjeno..

    Ne moze dakle ici post uz nekontrolisano ponashanje u bilo chemu drugom, jer tako ne ostavruje svoj cilj..

    Sushtina priche je u tome da se nauchimo da to ustavri radimo zbog sebe samih kako bi bili psihichki, moralno i emotivno stabilni i lakshe podnosili zivotne nedace bilo koje vrste...

    Neko je to jednom nazvao „dobrovoljno kalenje choveka“..

    Dopada mi se taj izraz..

    Bice mi drago ako bilo ko od mladih shvati da, post nije retrogradna pojava i da chak i ne moraju (ako to ne zele ) da idu u crkvu da se pricheste, ako su se uspeli ponashati na primeren nachin neko vreme svake godine.

    Sigurno ce osetiti svu blagodet takvog stanja duha u sebi..pokushajte bar jednom i uverite se..

    Moram josh da dodam, da je veeelika greshka izgovor za NEposhcenje i NEverovanje traziti u greshnim popovoma kojih naravno ima i uvek ce ih biti..

    Pa i popovi su ljudi i previshe je ochekivati da su toliko mocni, da ni jedan ne greshi ali jedan mudri propovednik je daaavno rekao: „svako se bori za svoju dushu, a tek ako je pravedan i za ostale“...

    Objavio kojak u 13:40 | kategorija:
    Permalink | Obavesti prijatelja | Komentara (27) | Pošalji komentar


    Komentari:

    Pošalji komentar

    Slažem se u velikoj meri. Ja, inače, ne postim, trudim se da se kontrolišem i budem umerena u svemu tokom cele godine i zato sebe smatram većim pravednikom od pojedinaca koji redovno poste u danima posta a ostalim danima ko te pita i koga briga...
    Poslao Jasmin u 17:08, 18/12/2007 | Link | |
    Koristan ti je ovo post, potpuno se slazem sa tobom! Ja sam eto u tim ,,ludim godinama" gde se smatra da je sve dozvoljeno i gde se prave greske na kojima se kasnije uci. Pokusala sam da se uporedim sa iznetim u tvom postu, i dosla sam do zakljucka da se ponasam i kao potuna nevernica i kao pobozna vernica. Mislim da je to razumljivo u mom slucaju, ali sta reci o ljudima koji se crkve sete samo na neki veliki praznik?

    Mislim da u cilju boljeg duhovnog sazrevanja treba ici u crkvu, postiti, moliti se, jer to nisu neprijatne obaveze koje nedaj Boze, izazivaju osudu okoline (mada ih osobe mog godista itekako osudjuju), vec nesto sto bi trebalo da postane navika.

    Ja licno ne postim dugacko, mozda samo oko nedelju dana da bih se procistila kako fizicki tako psihicki, idem redovno u crkvu i smatram sebe vernicom. Ti si u postu rekao da ,,pravim vernicima" nikada ne treba psiholog, psihijatar.. itd. i nemaju stresove. Mislim da je to netacno, jer iako vera cini cuda, ovaj zivot prepun raznih nevidljivoh stega, okova i prepreka cini da svaka osoba IMA stresove, bilo kakvog oblika i intenziteta.

    Izvinjavam se ako sam potrosila malo vise prostora i tvog vremena da ovo procitas, jednostavno sam upravo cekala neki takav post i da izrazim svoje misljenje o toj temi, i drago mi je sto je to bio bas tvoj.

    Specificna :-)))))
    Poslao Specificna u 17:19, 18/12/2007 | Link | |
    Navijam za latinicu jer mi je puno lakše čitat - i zato, hvala.
    Što se teme posta tiče, smatram se vjernicom, ali apsolutno prezirem sve organizacije, posebno strogo hijerarhizirane kojima je cilj dominacija i manipulacija. Poput crkve.
    Dijelim mišljenje da suzdržavanje jača duh. I da je duh bitan. Jedino vrijedno što imamo i što nam ne mogu ukrasti. Dakle, protiv posta nemam ništa.
    Ali, isto tako, niti protiv hedonizma. :))
    Poslao juana u 18:05, 18/12/2007 | Link | |
    Ja samo da se javim :)))
    Dobro jutro
    Poslao vucica u 06:49, 19/12/2007 | Link | |
    Ne postim, ne idem u crkvu, ne gledam kad je crveno slovo, ama nista...
    Zasto?
    Zato sto ne volim da mi neko drugi odredjuje kad cu sta da radim.
    Poslao zvezdana u 08:36, 19/12/2007 | Link | |
    Звездана, а ти пости кад се теби хоће, ок?
    проблем решен
    ***************************
    Браво Којак
    све се слажем
    ***************************
    музика ти је
    ПРЕДИВНА

    Izmenio SRNA dana 19/12/2007 u 08:53
    Poslao SRNA u 08:53, 19/12/2007 | Link | |
    BRAVU!! - # Jasmin!!! Eto to je sushtina cele ove priche. :))
    Samodisciplina nasheg zdravalja i srece radi, a ne neki nalog od ovog ili onoga koji eto MORAMO poshtovati i pridrzavati ga se..:)))
    I znash shta josh: apsolutno je tachno da ima chestitijih ljudi i pravednika (a samim tim i vernika u pravdu i istinu, shto i jeste vrhunac religioznosti i njen smisao. ) medju onima koji bash ne idu svaki chas u crkvu pa (usudio bih se reci.) i medju onima koji nikako ne odlaze tamo ali su zato maksimalno chasni i poshteni ljudi i vrlo odmereni i umereni..:)))
    # Specifichna! - draga devojko, tebi pre svega hvala shto si sa toliko poshtovanja i razumevanja imala volje i strpljenja da chitash ovakav tekst i to vec dovoljno govori o tvom karakteru..
    Ne brinem ja za to da cesh (i da si na dobrom putu.) da budesh sasvim korektna i chsan u zivotu..
    Posebno mi je drago, jer sam ovo i namenio vama mladima (kao shto pishe u tekstu.)
    Dosta toga sam rekao u odgovoru za Jasmin, svakako da je dobro ako josh i demo u crkvu i ponashamo se doslovce kao vernici...
    Problematichne su jako tvrdnje nekih neomodrnista (uglavnom mladih i neprosvecenih ljudi.) da je verovanje retrogradna pojava..
    Ne nije i to sigurno!!
    NEJVECI UMOVI NA PLANETI SU BILI VERNICI A I MEDJU DANASHNJIMA IH IMA!
    Dovoljno je draga moja, makar i neku nedelju godishnje da si suzdrazana i da postish, na vec opisani nachin u tvojim godinama, a vremenom cesh videti zashto je to bash dobro..:)))
    Mislim da jedna deo teksta nisi najbolje porchitala.
    Elem ja sam napisao:
    .."Ne zaboravimo, iskreni vernici (bilo koje religije.) VEOMA RETKO imaju stres, odnosno potrebu za psihijatrom - to je vec vishe puta istrazivanjem utvrdjeno.."...
    Nemoj da se izvinjavash nikako - vec rekoh da mi je neobichno drago da si ovo sa razumevanjem i paznjom chitala i dala svoje mishljenje...:))))))))
    # juana draga - neobichno mi je drago i prijatno shto si ti izrazila svoje mishljenje, jer ga veoma cenim (kroz tvoj rad ovde) i imam utisak do sada, da si ti naravno jedna sasvim skromna i pravedna dusha...
    Ipak imam jednu primedbu, bolje reci sugestiju..
    dakle, nije vera (bilo koja) crkveni poredak i ustrojstvo ljudi koji tamo rade i vernici ne veruju u njih ni zbog njih u Boga.
    Pa svi ti crkveni velikodostojnici su samo ljudi,a LJUDI SU POGRESHIVI ZAR NE?
    Ne posti se i ne veruje zbog i kroz njih, oni bi samo TREBALI da nam pokazu najbolji put do stabilnog duha i prave vere (svojim ponashanjem)...
    Lichno sam mishljenja da je VELIKA GRESHKA svih koji se pravdaju za neverovanje i uopshte nedolichno ponashnje kroz nekorektan odnos nekih crkvenih sluzbenika od pape i patrijarha pa na dole - PA NISU ONI NI BOG NI VERA. Oni bi samo TREBALI BITI PRIMERNI, ali (na zalost) ponekad jednostavno nisu...
    Drago mi je bsh, shto delish moje mishljenje da je DUH bitan i da je "jedino vrijedno shto imamo i shto nam ne mogu ukrasti."...
    # vichice hvala na javljanju i mislim da dobro razumem poruku..:))))))
    # zvezdana prijatelju - ja gore napisah da je .."POOST JE LICHNA ODLUKA SVAKOG POJEDINCA DOBROVOLJNA."...
    Dakle NEMA NAREDJENJA!!!!! - to je stvar slobodnog izbora i procene...
    Ne postoji VERNIK PO NAREDJENJU, pa samim tim - niko nikom nishta ne odredjuje i ne naredjuje - nego samo preporuchuje, a ti sam/a birash svoj put...:)
    # SRNA devojko draga, shta da ti kazem, osim jedno veeeliko HVALA!!! Ne sumanjam u tvoj dobar izbor u zivotu, bar kad se o duhu radi...:))))
    Poslao kojak u 09:05, 19/12/2007 | Link | |
    Za Mene nisu vernici koji idu u crkvu i poste,
    puno vrlo poganih ljudi u svakom pogledu ide u crkvu i poste..., ili oni drugi-koji su samo nauceni da tako treba, ono - radi tradicije, to mi je i OK, to razumem,
    Bog za mene nije ono sto se govori u crkvi,
    i mislim da nije Bog izmislio sva ta pravila, nego ljudi,
    a naravno da cu da postim kad se meni posti,
    a ne kad mi to neko odredi,
    vec sam na onom mom postu o 4 kategorje ljudi rekla da pripadam 4., a da se izjasnjavam kao 3., da mogu da budem i 1., ali nikad ova 2.kategorija...,
    da ljubim popu ruku, i dajem darove crkvi za sve obmane.
    Pri tome svaka cast stvarno duhovnim ljuddima,ali njih je zaista malo, i u svetovnom i u duhovnom svetu.
    A najgori su oni koji odu u crkvu a onda dodju kuci-pa istuku zenu, podmecu bratu spletke, i sve najgore, pa onda opet ode u crkvu....
    Poslao zvezdana u 10:02, 19/12/2007 | Link | |
    Eto vidish draga moja #zvezdana, da mi (ako je dobre volje) uvek lako postizemo saglasje...uvek je to moguce kada je razum ispred sujete, zer ne?..:))
    Poslao kojak u 10:43, 19/12/2007 | Link | |
    Meni je razum uvek bio ispred svega,
    a sujete uopste nemam,
    ponosa imam, ali sujeta i ponos nisu isto,
    sujetni ljudi su skloni da prave gluosti,
    a ponosni ljudi drze do sebe...
    sujetna nisam jer kako je Lazarica lepo rekla
    NE TAKMICIM SE SA NIKIM,
    pa me niko ne moze ni uzvisiti a ni poniziti,
    takva sam - kakva sam-sebi sam najbolja
    i mozda bas zato sto nisam sujetna,
    jednostavno-zabole me za sve gluposti ovog sveta,
    furam svoj fazon,
    ko hoce samnom lepo-izvolte
    ko oce da me zajebava, dobice adekvatan odgovor.
    Operisana od svih predrasuda,istorije i raznih podela,
    istorijskih, nacionalnih, verskih, ma bilo cega...,
    gde mi je materijalno vazno, ali nije presudno.
    Poslao zvezdana u 13:03, 19/12/2007 | Link | |
    Slazem se sa tobom....skoro sve....skoro...:))
    mislim da post je post,
    ne treba mu reklama....
    Poslao AnaM u 13:29, 19/12/2007 | Link | |
    # zvezdana dusho, ne znam oko chega je sad problem kada smo se lepo sporazumeli, da je svako ponashanje i pa poost "STVAR LICHNOG IZBORA I OPREDELENJA!!!" - i ovaj post je namenjen mladima, da ( eventualno ) pripomogne pri opredelenju za ili protiv UZDRZANOSTI I SEMRNOSTI U ZIVOTU!
    Mi stariji se vishe teshko mozemo menjati do te mere, nego mozemo ( i trebali bi!) eventualno njih posavetovati ako vec neshto znamo i mozemo...:))))
    Bilo kako bilo - hvala na iskrenosti...

    #AnaM draga moja, nije valjda da tebi ovo lichi na reklamu...dakle uputiti mlade u pristojan zivot pa chak i izvornim religijama (ako to zele.) je reklama???
    NE!! Narvano da nije reklama, nego pokushaj da odgovorim na neka pitanja koja su se provlachila i provlache kroz nekoliko blogova i ovde i na drugim portalima, gde su neki zapitani ili chak zbunjeni (neupuceni) u to shta je to poost???
    Nece biti valjda bolje da budu razuzdani pa da im se deshava ono shto chitamo po novinama svaki dan i pitamo se ZASHTO?
    Siguran sam da je to i zato, shto nema dobrih uputstava ovog tipa - jednostavnih, a tako bitnih za normalan zivot...
    Osecao bih se sebichnim, ako im to ne bih rekao...
    Ipak hvala na iskrenom mishljenju koje ja svakako imam dovoljno razuma i shirine da uvazim u potpunosti..:))
    Poslao kojak u 14:28, 19/12/2007 | Link | |
    kojak, skoro sve sam znala, al' nije zgoreg pročitati opet nešto što zaslužuje da bude pročitano.
    Primedba, bez da se naljutiš? Može?
    Izmeni post na nekoliko mesta (nebitne slovne greške). Kad si se već trudio, neka bude perfektan i što se forme tiče.
    Poslao Atajlo u 14:34, 19/12/2007 | Link | |
    Dragi Kojak, ja i ti se fantasticno razumemo,
    i to je lepo,
    pa jeste zakljucak,
    NEK POSTI KO HOCE, JEL TO MENE BRIGA???
    Ja na slavu idem kad prodje ponoc i kad se sluzi pecenje:)))
    Poslao Azra u 14:36, 19/12/2007 | Link | |
    Zaista mi se svideo ovaj tekst i morala sam da ostavim komentar bash zato shto sam dosta puta u svom mladom zivotu imala slichne rasprave sa svojim vrshnjacima gde sam pokushavala da im objasnim upravo ove stvari kada su me pitali zashto postim.. A postila sam ja nekoliko puta.. I postila sam ceo post i Vaskrshnji i Bozicni (bar ti to Kojak znash :) ), ali iako sam, da tako kazem, uspeshno ispostila sve to vreme, moram priznati da je izuzetno teshko zaista ceo post svoje misli i svoj duh drzati u tom 'vishem' stanju - to zahteva mnogo vishe truda i volje nego samo uzdrzavanje od ove ili one hrane i ko to uspe da uradi - taj je zaista vernik, a pre svega dobar chovek!
    Hvala ti kojak na ovom postu i nadam se da ce bar nekom ovo da pomogne, jer sam sigurna da ima dosta neupucenih (kao shto nazalost, poznajem dosta njih koji Nikoljdan slave kao mrsnu slavu i koji mi nisu dozvolili da im dokazem da je to neispravno)..
    Ali docice jednom bolja vremena... U to sam sigurna.
    Poslao Fridochka u 15:37, 19/12/2007 | Link | |
    :))))
    Nisam ni sumnjao da neko takvog pogleda (chitaj karaktera) i duha kakav ti imash, draga moja #Atajlo ima dovoljno znanja i mudrosti u zivoutu i da su ova i ovakva uputstva gradivo za nize razrede..:)))
    JA da se naljutim???
    Pa taman sam te chekao da mi neshto zucnesh i gotova si!!! - sa' cu te rpogonim po ceeeeloj mrezi samo da znash..ti meni primedbe,a?? :Ppp ;) :)))))))))

    Nego, hvala lepo na upozorenju - nadam se, da ako nisam bash sve uredio, valjda sam uochio dovoljno greshaka (a bilo ih je vidim!) koje sam vec otklonio..a i nisam ti ja bash neki leksichar, tu sam izgleda tanak pa se onda vadim na chlanstvo u sekcijama...;) :))))))
    I znash shta draga moja, sad sam shvatio da ti mene hocesh malko i da pocrvenish sa ovim: "...perfektan i shto se forme tiche."..:))
    Nego hvala ti bre na tome i mnogo mi znachi al' cu te svejedno "proganjam"...;) :))))

    # Azra dusho bravo!! Tako je!
    Eto o tome i prichamo sve vreme.
    Pitanje je lichnog izbora i opredelenja shta ce i kako ce ko provodi svoj zivot,a ne bilo chijih naredjenja ili programa, recimo za dijetu ili nekih drugih...ni ja to ne trpim, nego shto volim, volim, a shto ne NE!!..:)))))))

    # Fridochka mila moja, naravno da je meni veeeeoma dobro poznato kakva si ti dusha i pravednik i od mene po tom pitanju imash sve chestitke i ljuubim ja tebe zato...
    Eh! - gde bi nam bio kraj, kad bi tvoja generacija u ozbiljnoj vecini bila kao TI...ali dobro, evo i josh jednog moga skromnog doprinosa da mozda bar malo bude bolje..
    Naravno da nije sasvim lako mladom bicu prepnom energije da se uzdrzava ali jak karakter kao shto vidish, to lako nosi i vremenom se oseca sve jachim i pozitivnijim...:)
    Zelim ti svakako svu srecu i da nikada ne pokleknesh pred iskushenjima...:)) :-*******
    Poslao kojak u 16:18, 19/12/2007 | Link | |
    Eh, da su me svi proganjali k'o ti, 'di bi ja završila.
    :)))
    Al' zaista je dobar tekst. Nije naporan, nije po obrascu koji susrećeš na svakom koraku (TV, novine), nije s vrha glave, nije da ti, sad, kao nešto preti večitim paklom - umereno, edukativno, zanimljivo, blablabla... Nemo' se tuj praviš kad i sam znaš da valja. :o)
    Poslao Atajlo u 16:29, 19/12/2007 | Link | |
    @Jest, dragi moj Kojak, tako je, sto volim, volim, sto ne volim-ne volim, znas li ti da ja nikad nisam probala spanac i buraniju, ne volim i gotovo...,eto, na pr.isto tako, volim Blogoye, sto ga volim, nemam pojma,sto spanac ne volim, isto nemam pojma,a sto i da imam pojma, bitno je da znam sta volim, a sta ne volim,
    a ono sto ne volim, ne volim i gotovo.
    Poslao Azra u 20:13, 19/12/2007 | Link | |
    ne volim postiti, ne volim se suzdržavati...iako to sve radim...
    Poslao NERA22 u 11:16, 20/12/2007 | Link | |
    # Atajlo dusho draga, dooobro - onda cu ja da nastavim pa cesh ti tek da vidish kako je to..;) :)))
    Je l', je l' se vidi ovdi neshto da se crveni onako skraoz k'o karmin? - e, pa to sam ti sad ja, jer ovdi ispade kako sam ja neshto ispametovo prilichno pa i leksichki se maaalko izvuk'o (uz tvoju pomoc al' opet.)
    Evo poslushno pristajem da je dobro i mozda pochenm i da se umishljam i uobrazavam se neshto...;) :D:D:D
    I sve ovo sam mor'o dispishem da bi' ti rek'o HVALA bre!!! Al' vrati ci ti ovo di godj te nadjem..;) :)))))))))
    # Azra dusho draga nasha, tako mi je milo kad uspevam sa nekim da se na ovako jednostavan nachin saglasim oko mnogo zanimljivih stvari o kojima pre toga imamo oprechna mishljenja..
    I znash shta? - shto ne volish - NEMOJ DA VOLISH I GOTOVO!!! ....:)))))
    # NERO dusho, svaka chast!! :D Iskreno i u sred chela, pa kako mu bude...:)))
    Nasmejala si me od srca i verujem da je bash tako..
    Ne znam zashto? - ali imam cudan osecaj da si ti jedna sasvim dobra dusha i da je to stub tvoga postojanja..:))
    Poslao kojak u 12:25, 20/12/2007 | Link | |
    ti si meni jako zanimljiv...moram ja to bolje proučiti ;) ugodna ti večer...
    Poslao inanna u 23:56, 24/12/2007 | Link | |
    :)))moje zadovoljstvo ce biti veliko i naravno hvala ti na tome, a to ce mi svakako biti i veliki podsticaj za dalji rad...:))) Prijatno veche i tebi draga moja..:)))
    Poslao kojak u 00:14, 25/12/2007 | Link | |
    pozdravljam te i ugodnu večer želim...
    Poslao inanna u 18:18, 26/12/2007 | Link | |
    hvala, hvala draga devojko, moje je zadovoljstvo veliko da me neko takav chita i uvazava...:)))
    Poslao kojak u 20:03, 26/12/2007 | Link | |
    religija je urođena čovjeku, čak i ateist vjeruje (da ne vjeruje) i tu završavam s raspravom (dok nije ni počela) a post je tu radi čovjeka, a Bogu on koristi kao i bilo što drugo što ljudi rade u njegovo ime.
    Poslao jullie u 23:09, 27/12/2007 | Link | |
    Nisam ni sumnjala kojak u tebe :)) Josh + u "kriticharenjima" imash toliko snage da se na neki nachin "izvinish" svima unapred, ako nekog bude pogodilo to shto si napisao...i jebote gde iskopavash ovu fenomenalu muziku???? :-) ups, moj rechnik.... (Kradljivac snova...heh...ovo poslednje...mnogo je dobro)

    Izmenio asterion dana 27/12/2007 u 23:24
    Poslao asterion u 23:22, 27/12/2007 | Link | |
    #jullie dobra devojko, svakako da si ti u pravu an neki nachin za stav o urodjenoj potrebi chovek da veruje, K G Jung bi rekao da je to "arhetipski" deo choveka, a to mu dodje na isto...e sad post i ne bi trebao niti morao da koristi Bogu, (koliko ja znam.) nego choveku naravno...
    Znash, to ti je ono kao kada ti detetu "propishesh", da se ponasha na nachin, koji je njemu koristan,a ti od toga imash samo posredne koristi, ako ono tebe slucha, a direktnu korist ima ono samo, ali chesto nije toga svesno, nego se buni - uvereno da ispunjava samo tvoju volju i nishta vishe..:)))
    #Asterion dusho moja, iskreno ti hvala na velikom komplimentu za strpljenje i uvidjavnost (posledica kucnog vaspitnja..:)) ) i voleo bih i radim na tome (koliko mogu i umem.) da nas ima shto vishe i josh strpljivijih od mene...:))
    A muzika je eto tako - tu i tamo..eto sad znash po neshto kakavu mziku ja slusham (jedan deo.).
    Sve u svemu - po opshtem nastupu se vidi da si ti jedna divna devojka i dobra dusha..:)))
    Poslao kojak u 00:15, 28/12/2007 | Link | |